Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?

Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?

Onze administratie is voor een groot deel geautomatiseerd. Dit wil zeggen dat ook de herinneringen en de betalingen automatisch verwerkt en/of verstuurd worden. 
    • Related Articles

    • Ik heb een onbekende regel op mijn factuur.

      Wij doen ons best om onze dienstverlening en dus ook facturatie zo transparant mogelijk te voeren.  Zie je het "CDN" op je factuur? Dit wil zeggen dat wij een externe service hebben ingeschakeld om de beschikbaarheid van (grote) downloads of ...
    • Ik ben het niet eens met de ontvangen factuur.

      Wanneer je het niet eens bent met de ontvangen factuur kun je dit bij ons melden via administratie@unique-design.nl. Wij factureren onze opdrachtgevers pas op het moment wanneer er geleverd is en/of wanneer er uitdrukkelijk schriftelijk anders ...
    • Ik heb een SLA, hoe kan ik jullie bereiken?

      Je kan ons bereiken via 013-2084044. Afhankelijk van je service level herkent ons systeem automatisch in welk pakket je valt en we vragen je dan ook te bellen met het nummer wat bij ons is doorgegeven.
    • Hoe stel ik mijn mail in op een Android toestel?

      Je kan gemakkelijk je zakelijke email adressen toevoegen op verschillende apparaten. Hiervoor hebben we voor Android gebruikers een eenvoudig stappenplan geschreven. Open de "Instellingen" app op je Android-toestel. Scroll naar beneden en tik op ...
    • Hoe kan ik inloggen?

      Je kan inloggen door naar je domeinnaam te navigeren en vervolgens /inloggen/ te bezoeken. De inloggegevens heb je reeds van ons ontvangen. Ben je je inloggegevens kwijt? Stuur ons dan een mailtje op support@unique-design.nl