Ik heb een onbekende regel op mijn factuur.

Ik heb een onbekende regel op mijn factuur.

Wij doen ons best om onze dienstverlening en dus ook facturatie zo transparant mogelijk te voeren. 

Zie je het "CDN" op je factuur? Dit wil zeggen dat wij een externe service hebben ingeschakeld om de beschikbaarheid van (grote) downloads of bestanden te kunnen verbeteren. 

Wanneer er op de factuur "overige" of "divers" wordt gebruikt, vraag dan naar de toelichting via support@unique-design.nl onder vermelding van het factuurnummer.
    • Related Articles

    • Hoe voeg ik mijn email adres toe op een Mac?

            1. Open "Systeemvoorkeuren" en kies hier voor "Internetaccounts".       2. In het volgende scherm krijg je rechts de keuze om het type mail account toe te voegen. Email adressen afkomstig van ons voeg je toe onder "Voeg andere account toe". ...
    • Kan ik een betaalafspraak maken?

      Ja dat kan. Stuur hiervoor een mail naar factuur@unique-design.nl of neem even telefonisch contact met ons op voor de mogelijkheden. 
    • Hoe voeg ik mijn email toe op mijn iPhone of iPad?

      Je kan gemakkelijk je zakelijke email adressen toevoegen op verschillende apparaten. Hiervoor hebben we voor Apple gebruikers een stappenplan geschreven. Bij een Android toestel zul je dezelfde gegevens nodig hebben, de exacte stappen wijzen hier ...
    • Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?

      Onze administratie is voor een groot deel geautomatiseerd. Dit wil zeggen dat ook de herinneringen en de betalingen automatisch verwerkt en/of verstuurd worden. 
    • Ik ben het niet eens met de ontvangen factuur.

      Wanneer je het niet eens bent met de ontvangen factuur kun je dit bij ons melden via info@unique-design.nl. Wij factureren onze opdrachtgevers pas op het moment wanneer er geleverd is en/of wanneer er uitdrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen ...