Ik ben het niet eens met de ontvangen factuur.

Ik ben het niet eens met de ontvangen factuur.

Wanneer je het niet eens bent met de ontvangen factuur kun je dit bij ons melden via administratie@unique-design.nl. Wij factureren onze opdrachtgevers pas op het moment wanneer er geleverd is en/of wanneer er uitdrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen is. Bij doorlopende opdrachten streven wij ernaar om eens in de twee weken te factureren.
    • Related Articles

    • Kan ik uitleg krijgen over de ontvangen factuur?

      Tuurlijk! Bel ons gerust op 013-2084040 of neem contact op met Ryan via ryan@unique-design.nl. 
    • Ik heb een onbekende regel op mijn factuur.

      Wij doen ons best om onze dienstverlening en dus ook facturatie zo transparant mogelijk te voeren.  Zie je het "CDN" op je factuur? Dit wil zeggen dat wij een externe service hebben ingeschakeld om de beschikbaarheid van (grote) downloads of ...
    • Kan ik opdrachten met spoed laten uitvoeren?

      Ja dat kan. Kleine werkzaamheden of urgente zaken kunnen met spoed worden uitgevoerd op verzoek. Het daarvoor geldende tarief is 175% van het op dat moment geldende uurtarief.
    • Hoe kan ik mijn afbeeldingen het best comprimeren?

      Wij gebruiken hiervoor ImageOptim (https://imageoptim.com/). Belangrijk is om bij het downloaden de instellingen aan te passen naar onderstaande. Deze instellingen werken voor alle afbeeldingen en leveren gemiddeld een compressie van 75% ten opzichte ...
    • Welke services zitten er in het onderhoud bij inbegrepen?

      Bij het standaard onderhoud (€25/maand) zit inbegrepen: - Software updates - Plugin updates - Compatibiliteit controle - Thema Updates Met dit onderhoudspakket heb je gegarandeerd altijd een werkende website (99%). Wij zorgen ervoor dat de updates ...