Werken jullie ook savonds en/of in het weekend?
Nee. Echter wanneer de nood hoog is zijn we bereid om mee te denken in een oplossing. Hiervoor hanteren we aangepaste tarieven.
Buiten kantooruren: 200%
Zon- of feestdagen: 250%
Wij hebben wel 24/7 een noodnummer actief en van toepassing voor onze opdrachtgevers. Deze kan altijd ingeroepen worden wanneer een dienst in zijn geheel niet meer beschikbaar of bereikbaar is.
Related Articles
Welke services zitten er in het onderhoud bij inbegrepen?
Bij het standaard onderhoud (€25/maand) zit inbegrepen: - Software updates - Plugin updates - Compatibiliteit controle - Thema Updates Met dit onderhoudspakket heb je gegarandeerd altijd een werkende website (99%). Wij zorgen ervoor dat de updates ...
Hoe kan ik mijn afbeeldingen het best comprimeren?
Wij gebruiken hiervoor ImageOptim (https://imageoptim.com/). Belangrijk is om bij het downloaden de instellingen aan te passen naar onderstaande. Deze instellingen werken voor alle afbeeldingen en leveren gemiddeld een compressie van 75% ten opzichte ...
Waar hosten jullie websites?
Onze servers draaien exclusief in Nederland. Per 1 juni 2020 zijn wij met 80% van de apparatuur en diensten verhuisd naar SmartDC in Rotterdam. Hier hebben we een lokale en betrouwbare partner die zorg draagt voor de hardware en het onderhoud ...
Ik heb een SLA, hoe kan ik jullie bereiken?
Je kan ons bereiken via 013-2084044. Afhankelijk van je service level herkent ons systeem automatisch in welk pakket je valt en we vragen je dan ook te bellen met het nummer wat bij ons is doorgegeven.
Ik ben het niet eens met de ontvangen factuur.
Wanneer je het niet eens bent met de ontvangen factuur kun je dit bij ons melden via administratie@unique-design.nl. Wij factureren onze opdrachtgevers pas op het moment wanneer er geleverd is en/of wanneer er uitdrukkelijk schriftelijk anders ...