Welke service levels hebben jullie?

Welke service levels hebben jullie?

Documenten volgen.
    • Related Articles

    • Hebben jullie een noodnummer?

      Ja dat hebben wij. Ons noodnummer is: 013 2084044. Let op: hier zitten echter een aantal voorwaarden aan. De voorwaarden vind je hier.
    • Welke poorten moet ik gebruiken?

      Tijdens het configureren van je email account op je apparaat kan het zijn dat de software vraagt om specifieke poorten. Hier onder vind je de poorten die wij gebruiken en open hebben gesteld voor het gebruik van je mail. Dit is van toepassing op al ...
    • Waar hosten jullie websites?

      Onze servers draaien exclusief in Nederland. Per 1 juni 2020 zijn wij met 80% van de apparatuur en diensten verhuisd naar SmartDC in Rotterdam. Hier hebben we een lokale en betrouwbare partner die zorg draagt voor de hardware en het onderhoud ...
    • Ik heb een SLA, hoe kan ik jullie bereiken?

      Je kan ons bereiken via 013-2084044. Afhankelijk van je service level herkent ons systeem automatisch in welk pakket je valt en we vragen je dan ook te bellen met het nummer wat bij ons is doorgegeven.
    • Werken jullie ook savonds en/of in het weekend?

      Nee. Echter wanneer de nood hoog is zijn we bereid om mee te denken in een oplossing. Hiervoor hanteren we aangepaste tarieven. Buiten kantooruren: 200% Zon- of feestdagen: 250% Wij hebben wel 24/7 een noodnummer actief en van toepassing voor onze ...