Welke service levels hebben jullie?

Welke service levels hebben jullie?

Documenten volgen.
    • Related Articles

    • Hebben jullie een noodnummer?

      Ja dat hebben wij. Ons noodnummer is: 013 2084044. Let op: hier zitten echter een aantal voorwaarden aan. De voorwaarden vind je hier.
    • Welke poorten moet ik gebruiken?

      Tijdens het configureren van je email account op je apparaat kan het zijn dat de software vraagt om specifieke poorten. Hier onder vind je de poorten die wij gebruiken en open hebben gesteld voor het gebruik van je mail. Mail zonder SSL certificaat ...
    • Ik heb een SLA, hoe kan ik jullie bereiken?

      Je kan ons bereiken via 013-2084044. Afhankelijk van je service level herkent ons systeem automatisch in welk pakket je valt en we vragen je dan ook te bellen met het nummer wat bij ons is doorgegeven.
    • Wat is jullie uurtarief?

      Wij hanteren sinds januari 2020 verschillende (uur)tarieven voor verschillende taken / disciplines. Regulier €75 Online marketing €65 Developer (junior) €90 Developer (senior) €125 Systeembeheerder €175 Alle genoemde tarieven zijn exclusief btw. Deze ...
    • Waar hosten jullie websites?

      Onze servers draaien exclusief in Nederland. Per 1 juni 2020 zijn wij verhuisd naar SmartDC in Rotterdam.